עיצוב האירוע בהתאמה אישית לאירוע מושלם כמו שחלמתם!

חייגו עכשיו!
072-3954241

עיצוב האירוע בהתאמה אישית לאירוע מושלם כמו שחלמתם!

חייגו עכשיו!
072-3954241

לתאום פגישה – חייגו: 072-3954241

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עיצוב אירועים יוקרתיים

 שמים לב לכל הפרטים

באירוע יוקרתי, העיצוב, הינו הדבר הראשון שהאורחים שלכם יבחינו בו עם הכניסה למקום. לכן לקונספט שבחרתם ולביצועו יש משמעות עליונה.
הצוות המקצועי שלנו ידאג כי הסגנון העיצובי שתבחרו יבוא לידי ביטוי בכל זמן האירוע, מהאווירה הכללית, ועד הפרטים הקטנים – הפרחים, סגנון הכסאות, התאורה, האביזרים הנלווים ועד צבע המפיות.
הטאץ’ האומנותי שלנו יתן לאירוע שלכם את הגוון המיוחד שלו.

התחומים שלנו

עיצוב אווירה

זרי פרחים הפזורים ברחבי האולם, לפידים ונרות הממוקמים ברחבי הגן, בלונים בשלל צבעים ועוד ברשותנו אין ספור פתרונות עיצוב אווירה לבחירתכם. יחד נרכיב את קונספט העיצוב של האירוע, כך שיתאים לטעמכם האישי.
חשוב שנתאים את בעיצוב של האירוע שלכם לאוירה שאתם רוצים ליצור, לאופי שלכם ושל האורחים שלכם.

 

החלום שלכם יכול להיפך למציאות…

עיצוב חופות

כבר בתחילת האירוע מגיעים האורחים הסקרנים לאזור החופה לבחון אותה מקרוב, ולדמיין את הרגע המרגש שעומד להתחולל בתוכה בעוד רגעים ספורים. על מנת להעצים את טקס החופה ולהפכו לעוצר נשימה, אנו משלבים בסביבת החופה נרות מרשימים, פרחים רעננים ובדים רומנטיים – לבחירתכם.

היפכו את טקס החופה לעוצר נשימה…

השכרת אלמנטים עיצוביים

אם אתם חוגגים אירוע המשפחתי, חתונה, בר או בת מצווה, בריתות או האירוע עיסקי, מעסיקים מעצבי אירועים, אשר משכירים אלמנטים לעיצוב האירוע לפי הקונספט הדרוש לבעלי האירוע ומקנה את הטון והאווירה הרצויה.
אצלנו ניתן גם להשכיר ציוד כגון ריהוט מיוחד, בדים, כיסויי כסאות מרשימים, מפות, שנדלירים, תאורה מיוחדת ועוד.

השכירו אלמנטים עיצובים לאירוע מושלם.

מתחתנים בים?

עיצוב חופות לאירוע על החוף – זו המומחיות שלנו!

לקביעת פגישה עם המעצב שלנו – חייגו: 072-3954241 או השאירו פרטים

בואו ליצור איתנו אירוע מקורי וייחודי

בחרו קונספט

יוקרתי או ססגוני? מפואר או מינימליסטי? אורבני או טבעי? כחול או ורוד? הצוות ידאג לכך שהסגנון העיצובי שתבחרו, יבוא לידי ביטוי בכל חלקי האירוע – החל מהאווירה הכללית וכלה בפרטים הקטנים ביותר.

בחרו מיקום

גן אירועים, ביתכם הפרטי, פינת החמד האהובה עליכם או אולם הישיבות במשרדכם – ברשותנו התשוקה, היכולות והציוד לעצב כל מקום, מתחם או חלל שתבחרו!

תנו לקסם להתרחש

אנשי המקצוע המסורים שלנו ידאגו לתכנן את האירוע שלכם בקפידה, ולהפוך את הרעיונות למציאות על הצד הטוב ביותר.
כל לקוחותינו בארץ ובחו”ל נהנים מליווי צמוד ומיחס אישי – עד לסיומו המוצלח של האירוע!

אנשים שכבר חוו את השירות של עמית אירועים - מספרים

גינפלד יפעת תענוג לקבל שרות מעמית העיצוב היה מושלם !!! קיבלנו מחמאות מהאורחים !!! את המקצועיות הפרחים היו מעוצבים יפה וטריים מאוד. חד משמעית לקחת את עמית לעיצוב הארוע !!!

גינפלד יפעת

אהלן עמית, אמנם עברו חודשיים אבל לא שוכחים.. תודה רבה על השירות הנעים והמקצועי, מהפגישת עיצוב ועד החתונה עצמה. היה פשוט מהמם ועדין!! כמו שאנחנו אוהבים. הייתם חלק בחתונה השמחה והיפה שלנו! תודה!! תמשיכו לעשות טוב ולשמח.

אריאל ונופר דהן

נפגשנו עם עמית, מעצב הבית של האולם שלנו ("לימון אירועים" בקיבוץ עינת), וישר הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך. הוא היה קשוב לבקשות ולרצונות שלנו, והתחשב מאוד במחיר! הגענו לאולם והיינו בשוק - הכל היה כל כך יפה ובטוב טעם, החופה, השביל הלבן, העששיות, עיצוב קבלת הפנים והחופה - פשוט וואו! תודה ענקית עמית על עיצוב מושלם שעלה על כל הציפיות שלנו. אין כמוך!!! אוהבים ומעריכים.

בר ונועם

עמית התותח היה מעצב בית של אולם לימון בו התחתנו. הלך לקראתנו בהכל. עיצב את החופה וסידר שולחנות בדיוק כמו שרצינו. עמית היה היה קשוב וסבלני. חבל על הזמן בבדיקה עם מעצבים אחרים, תסגרו איתו!

אולגה

חוויה נהדרת, יחס אישי ומקצועי, פשוט מושלם אהבנו שעמית פשוט נהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע שלנו, הוא נכנס בדיוק לתוך קו המחשבה שלנו, דאג שאנחנו נהיה חלק מכל התהליך. היה חשוב לו לגרום לנו להיות הכי מרוצים שאפשר, ביקש שלא נתבייש להתקשר ולבקש מה שאנחנו רק רוצים.. והכי היינו מאושרים שהגענו לאולם ביום החתונה ולא היה חסר דבר אחד ממה שביקשנו!! פשוט תודה!

רננה

ניתנה לנו מלוא תשומת הלב והתייחסות לפרטים הקטנים מצד עמית. הוא יצר במציאות בדיוק את מה שדמיינו בראש שלנו. עמית תמיד היה קשוב וגמיש לשינויים קטנים. תנו לעמית לעשות את העבודה שלו מבלי להתערב - הוא בטוח יפתיע לטובה!

בר

או! עמית המדהים זרם עם כל מה שרצינו והציע עיצובים מהממים! יש לו ידי זהב התוצאות מעלפות! עמית ידע את העבודה! על ההתחלה קלט את הראש שלנו ועשה בדיוק מה שרצינו ואפילו יותר טוב! עמית בנאדם נחמד ונעים. כיף לדבר איתו הוא פתוח והקשיב לרצונות שלנו.

נועה

החתונה הייתה בלימון בקיבוץ עינת. פגשנו את המעצבת הקודמת שלהם וממש לא התחברנו אז החלטנו לעשות עיצוב בעצמנו. אבל אז.. הכרנו את עמית, היה חיבור מיידי, הוא קלע בול לטעם, באירוע עצמו הכל היה מסודר ומתוקתק בדיוק כמו שביקשנו ואין ספק שהמחיר ממש הוגן!!! בקיצור מומלץ בחום!!! לעמית יש מגוון של אפשרויות והוא התאים הכל לטעם שלנו תוך התחשבות ותשומת לב בתקציב שלנו.

יעל

לאירוע מרגש ובלתי נשכח

חייגו: 052-650-0076